به گزارش مسترتشخیص، دو سال و نیم پس از عرضه نسل اول، پرفروش ترین خودروی تمام برقی فولکس واگن اکنون با یک ارتقاء جامع به بازار آمده است. علاوه بر جدیدترین نرم افزار، خودروی برقی جمع و جور با طراحی بیرونی تیز و طراحی داخلی ظریف عرضه می شود. طیف رنگ ها با رنگ های جدید از جمله سبز الیوین تیره افزایش یافته است. مواد باکیفیت، بدون حیوانات و پایدار، استراتژی فولکس واگن برای ID تمام الکتریکی را منعکس میکند. خانواده.
Imelda Labbé، عضو هیئت مدیره فروش، بازاریابی و پس از فروش فولکس واگن: «با نسل دوم ID.3، ما به داستان موفقیت ID خود ادامه می دهیم. خانواده. طراحی به بلوغ رسیده است و مواد در داخل به طور قابل توجهی ارتقا یافته است. ID.3 جدید تعهد واضح ما به کیفیت، طراحی و عملکرد را نشان می دهد و ما به طور سیستماتیک خواسته های مشتریان خود را در نظر گرفته ایم. ID.3 جدید یکی از ده مدل الکتریکی است که فولکس واگن تا سال ۲۰۲۶ روانه بازار خواهد کرد.
نمای بیرونی:
طراحی تیز، آیرودینامیک بهبود یافته. نمای بیرونی مدل تمام الکتریکی از کلاس کامپکت با ظاهری تازه و تیز نظر را به خود جلب میکند: دهانههای خنککننده هوای بهینهشده و سطوح رنگشده بزرگ، جلو را از هر زاویهای مطمئن و دوستانه نشان میدهند. یکی از دلایل این امر سپر جدید است. اکنون کاپوت بلندتر به نظر می رسد زیرا نوار مشکی زیر شیشه جلو برداشته شده است و بخش های فرورفته در کناره ها علاوه بر این جلو را گسترش می دهند. فولکسواگن با بهبود جریان هوا در اطراف چرخهای جلو – معروف به “پرده هوا”، آیرودینامیک را بهینه کرده است. در عقب، چراغ های عقب دو بخشی نیز برای اولین بار در درب عقب می درخشند.
داخلی:
کیفیت برتر، پایدار و بدون حیوانات. فضای داخلی ID.3 جدید ترکیبی از طراحی مدرن و مواد پایدار است. درزهای دقیق در رنگ متضاد علاوه بر این احساس کیفیت را افزایش می دهد. فولکسواگن از مواد میکروفیبر Artvelours Eco برای تزئینات در و روکش صندلیها استفاده میکند، پارچهای که ۷۱ درصد بازیافت دارد. این یک ماده خام ثانویه است که از بازیافت پلاستیکی که قبلاً حداقل یک بار به عنوان زباله دور ریخته شده است به دست می آید. Artvelours Eco از نظر ظاهر و احساس و دوام همان ویژگی های مواد جدید معمولی را دارد. تجهیزات داخلی نیز کاملاً بدون حیوانات است.
منبع: خودرو پلاس
دیدگاه خود را بنویسید