نحوه کار با قسمت مدرج:
بالای دستگاه را در دست گرفته نوک تیز وسیله را به سطح مورد نظر بچسبانید. از قسمتی که دارای رنگ فابریک است ( سقف خودرو ) یک عدد شاخص بگیرید دستگاه را به آرامی به طرف بالا یا عقب بکشید هنگام جدا شدن آخرین عدد قابل روئیت را به خاطر بسپارید. سپس قسمتهای دیگر را تست کنید اعداد در تمام قسمت ها باید حدودا یکسان باشد، اگر اختلاف چند درجه بیشتر از شاخص اولیه شد رنگ شدگی حتمی است و عدم چسبندگی آهن ربا به بدنه خودرو دلیل داشتن بتونه است.
روش کار با قلم های کارشناسی خودرو، بسیار راحت است و شما می توانید به راحتی با قلم تشخیص رنگ خودرو کار کنید. شما فقط لازم است که یک کار را چندین بار با ملایمت و به آرامی انجام دهید. شما باید قلم تشخیص رنگ خودرو را در قسمت های مختلف بدنه ماشین قرار بدهید و آن را به آرامی به سمت عقب بکشید.
آهنربای قلم های کارشناسی در جایی از بدنه ماشین جدا می شود و شما باید این عدد را در جایی یادداشت کنید یا آن را به ذهن بسپارید. سپس باید این کار را با باقی قسمت های بدنه نیز انجام دهید. ایجاد تغییر در این عدد در اندازه بالا و اختلاف های این شکلی، باعث می شود که شما متوجه شوید که بخشی از ماشین رنگ شده اند. اما رنگ های روی آن چه کاریردی دارند؟
تصور کنید شخصی با ماشین تصادف کوچکی دارد و سپس در زمان درست کردن ماشین، رنگ آن را به طور یک دست رنگ می کند. در زمان فروش این ممکن است که شما را به اشتباه بیاندازد، برای همین روی قلم تشخیص رنگ خودرو سیستمی پیدا شده تا شما از طریق این رنگ ها بتوانید تشخیص دهید که آیا ماشین رنگ شده است یا نه؟ این رنگ های مختلف روی قلم کارشناسی خودرو عبارتند از:
سیاه و قرمز: معمولا تا شماره 5 قلب های کارشناسی را این رو ر
در مورد برخی اتومبیل ها با رنگ دو پوشش، هم با قسمت مدرج و هم با قسمت طیف رنگ تست کنید.
در مورد قطعات تعویضی: اگر لوله داخلی بیشتر از اندازه شاخص بیرون آمد ( آبی تا STOP ) احتمالا قطعه تعویض شده می باشد.
این توضیح در مورد تمامی اتومبیل ها صد در صد نمی باشد!
برای هر خودرو تست شاخص اولیه انجام دهید.
توجه: به دلیل حساسیت بالای دستگاه را تحت هیچ شرایطی در مجاورت اشیاء مغناطیسی از جمله کارت سوخت ، عابر بانک و تلفن همراه و ... قرار ندهید.
کالا قبل از ارسال بازدید شده و پس از تائید سلامت آن ارسال می شود .
دیدگاه خود را بنویسید